2014. augusztus 31-én, vasárnap a Kacsafutam 2014 jótékonysági rendezvény és annak előkészítési munkálatai miatt hajózási zárlat, valamint a közúti és a gyalogos közlekedésben korlátozások lesznek a Margit hídnál, és a II. kerületi Angelo Rotta rakparton valamint a Sztehlo Gábor rakparton a Halász utcai lehajtóig. Az esemény miatt az alábbi forgalomkorlátozásokra kell számítani.

Közúti közlekedés

Augusztus 31-én, vasárnap 0:00 és 7:00 között, 14:00-kor, a gumikacsák vízbeborításának idejére, majd 21:00 és 6:00 óra között a Margit hídon a Pest felé haladó szélső forgalmi sávot lezárják. 10:30 és 18:00 között tilos lesz megállni a II. kerületi Angelo Rotta és a Sztehlo Gábor rakparton a Margit híd és a Halász utcai lehajtó között.

D13-as hajójárat

A csak hétvégén közlekedő D13-as hajó a hajózási zárlat miatt 2014. augusztus 31-én, vasárnap 13:00 és 15:30 között a Batthyány tér kikötőnél nem kötnek ki.

Gyalogos közlekedés

Augusztus 31-én 0:00 és 7:00, 12:30 és 14:30, majd az augusztus 31-éről szeptember 1-jére virradóan 21:00 és 6:00 között a Margit híd déli oldali járdájának a budai hídfő és Margit sziget közötti részét lezárják a gyalogos forgalom elől. Augusztus 31-én 10:30 és 18:00 között a budai alsó rakparton is tilos lesz a gyalogos közlekedés.

Címkék: forgalmi változások kacsafutam

A bejegyzés trackback címe:

https://egyker.blog.hu/api/trackback/id/tr586649317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása