A Nemzeti Közszolgálati Egyetem Rendészettudományi Kara június 29-én 09.00 órától az Oroszlános Udvarban tartja a tisztavatási ünnepséget.  A rendezvény miatt tilos megállni a Budai Vár egyes területein.

Június 28-án  és június 29-én 06.00 -10.00 óra között tilos megállni a Mátyás templom déli oldalán található parkoló területén.

Június 29-én éjféltől 12.00 óráig tilos megállni a Palota út mindkét oldalán a Dózsa György tér és a Dísz tér között, a Szent György téren a Sikló előtti területen.

Június 28-án és június 29-én 08.00 -09.00 óra között Időszakosan lezárhatják a Szentháromság tér – Tárnok utca – Dísz tér – Szent György utca – Oroszlános udvar útvonalat. 

Címkék: tisztavatás megállási tilalom

A bejegyzés trackback címe:

https://egyker.blog.hu/api/trackback/id/tr806407639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása