Befejeződött a márciusban kezdődött felújítás a 4-es és a 6-os villamos vonalán, ezért újra a teljes vonalon szállítják az utasokat a szerelvények. A nagykörúti villamosok a dél-budai végállomásuktól ismét a Széll Kálmán tér M-ig, a felújítás alatt álló tér Vérmező út menti oldalán kialakított ideiglenes végállomásig közlekednek.
A 4-es és a 6-os villamos vonalán 2015 márciusában kezdődtek komplex, a Széll Kálmán tér felújításával, a budai fonódó villamoshálózat kiépítésével, valamint a Margit hídi dilatáció – azaz a hőtágulás miatti mozgásokat kiegyenlítő szerkezeti elemeinek – garanciális cseréjével összehangolt felújítási és karbantartási munkák. A Margit híd budai hídfőjénél, a Keleti Károly utca, valamint a Széna tér környékén és a Széll Kálmán téren a budai fonódó villamoshálózat vágányépítése zajlott, a BKV pedig halaszhatatlan pályafelújítást végzett az Aradi utca és a Tátra utca között, ahol a 90-es években épült pályaszerkezet cseréjével megszűntek a sebességkorlátozások ezen a vonalszakaszon.
Azzal, hogy a kényelmetlenségekkel járó építkezéseket egy időben végezték, illetve végzik, nemcsak az Európai Unió által meghatározott határidők tarthatóak, de az egymáshoz közel eső területeket sem kell több különböző időpontban lezárni, ezzel pedig jelentős időt és pénzt sikerült megtakarítani a fővárosban közlekedők számára. Amennyiben egymás után, több részletben végeznék el – az önmagukban is jelentős – részmunkákat, úgy a forgalomkorlátozások jóval több ideig tennék nehezebbé a közlekedést, s okoznának ezzel kellemetlenséget a főváros lakosságának.
A BKK köszönetét fejezi ki a budapestieknek a megértésükért és együttműködésükért, amellyel a felújítási munkákhoz viszonyultak és viszonyulnak, valamint azért, hogy a megváltozott forgalmi helyzetnek megfelelően közlekednek.
A felújításról további képek a BKK facebook oldalán találhatók.