Búcsú a kerülettől

 2014.09.05. 12:05

 

Acél Péter.png

2014. szeptember 1-jével több, mint 30 évi kerületi szolgálat után a jogszabály rendelkezése okán, 70 évesen nyugdíjba vonulok. Boldog vagyok, hogy ebben a változó világban ilyen hosszúi ideig egy helyen, ebben a csodálatos kerületben dolgozhattam.

Bárhol is járok, büszke vagyok arra, hogy ez osztályrészemül adatott. Sajnálom, hogy voltak ügyek, amiket nem tudtam jól megoldani és elnézést kérek azoktól, akiknek munkám során gondot, nehézséget okoztam.

Emlékezetemben azokat az eseteket akarom megtartani, amikor partnerként tudtam működni és Önökkel együtt sikerült valami szépet és jót létrehozni, gondjaikon segíteni, jól szolgálni.

Kérem, ahogy engem, tekintsék partnerüknek az új főépítészt. Kívánok Mindnyájuknak fényes jövőt, harmóniát, jó egészséget és egy tovább szépülő, gyönyörű kerületet.

Tisztelettel dr. Aczél Péter

Címkék: Aczél Péter

A bejegyzés trackback címe:

https://egyker.blog.hu/api/trackback/id/tr386672275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása